Digitaalisen palvelun muotoilu
digitaalinen muotoilu
palvelumuotoilu
käyttäjäkokemus
asiakasymmärrys
prototyyppi
Palvelumuotoilulla haasteen ytimeen
Muotoilemme digitaalisia palveluita, jotka perustuvat syvälliseen asiakasymmärrykseen ja tuovat kilpailuetua yrityksellesi. Meidän lähestymistapamme on ihmislähtöinen: kuuntelemme ja analysoimme tarpeitasi, jotta voimme määritellä oikean ongelman ennen ratkaisun kehittämistä.
Käytämme palvelumuotoilun menetelmiä, kuten asiakaspolkuja ja käyttäjätarinoita, kun määrittelemme ja kehitämme ratkaisuja, jotka todella vastaavat asiakkaidesi tarpeisiin. Keskitymme erityisesti käyttäjäkokemuksen parantamiseen suunnittelemalla intuitiivisia ja helppokäyttöisiä käyttöliittymiä. Prototyyppien testaaminen ja iteratiivinen kehitys varmistavat, että lopputulos ei ainoastaan täytä, vaan ylittää odotukset.
Me Mindhivella tiedämme, että hyvän palvelukokemuksen luominen koostuu useista osa-alueista. Työskentelemme kanssasi selvittääksemme, miten voimme yhdessä tuoda digitaalisen palvelusi visiosta todellisuuteen. Olipa kyseessä sitten uuden idean hiominen tai nykyisen palvelun kehittäminen, meidän tehtävämme on auttaa sinua löytämään oikeat ratkaisut hyödyntäen digitalisaation mahdollisuuksia.
Miksi muotoilla?
Tyytyväisemmät käyttäjät
Käyttäjäkeskeinen muotoilu tekee digitaalisista palveluista intuitiivisia ja miellyttäviä käyttää.
Kasvun ja innovaation mahdollisuudet
Digitaalisten ratkaisujen avulla voit tavoittaa uusia markkinoita ja asiakassegmenttejä, samalla edistäen innovaatiota.
Kustannustehokkuus ja skaalautuvuus
Oikein kohdennetut teknologiset investoinnit tuovat kustannussäästöjä ja tukevat liiketoiminnan kasvua.
Tyypillisiä projekteja
Uusien verkkopalveluiden ja sovellusten muotoilu
Nykyisen digitaalisen palvelun käyttäjäkokemuksen kehittäminen
Sisäisten prosessien kehittäminen digitalisaation keinoin
Aloitetaan kevyesti - tutustu kolmen tunnin konseptiin!
Muotoiluprojektin eteneminen
Määrittelemme muotoiluprojektin tavoitteet yhdessä asiakkaan kanssa. Onko sinulla idea, joka vaatii kirkastusta? Tai onko eteesi noussut haaste, johon etsit ratkaisua? Muotoiluprosessin avulla lähdemme etsimään yhdessä vastauksia.
Ideoidaan ja muotoillaan
Kun olemme päässeet ratkaistavan haasteen jäljille, on aika ideoida ratkaisuja.
Ideointia varten voimme järjestää työpajoja. Työpajoilla voimme osallistaa asiakasta ja käyttäjiä myös prosessin kaikissa muissa vaiheissa.
Ideoista visualisoimme palvelukonseptin
Digitaalisesta palvelusta suunnittelemme käyttöliittymän prototyypin
Testataan muotoiltu ratkaisu
Prototyypin avulla voimme testata palvelua todellisilla käyttäjillä ja varmistaa, että ratkaisumme toimii käytännössä.
Käyttäjätestaus
Suunnitelmien priorisointi
Toteutettavuuden arviointi ja kustannusarvio
Konkreettista tukea palveluideasi kehittämiseen
Kolmen tunnin konsepti
Kolmen tunnin konsepti on matalan kynnyksen palvelu, joka auttaa muotoilemaan ideasi selkeäksi ja konkreettiseksi konseptiksi. Tämä on täydellinen ratkaisu sinulle, jos haluat kehittää ideaasi eteenpäin tai tarvitset tukea esimerkiksi rahoitushakemuksen laatimiseen.
Palvelun tuotokset
Käyttäjän palvelupolku
Muotoilemme palvelupolun, joka auttaa hahmottamaan palvelun asiakkaan näkökulmasta. Siinä kuvataan mm. tärkeimmät kosketuspisteet ja mahdolliset haasteet palvelun käytössä ratkaisuehdotuksineen.
Konseptiesitys
Muotoilemme ja kiteytämme konseptin tarkoitusenmukaiseen muotoon. Konseptiesitys voi olla kevyt käyttöiittymäsuunnitelma, diaesitys tai tiekartta tekoälyn hyödyntämiseksi - riippuen tarpeestasi.
Palvelu vie sinun aikaasi kolme tuntia - me hoidamme kaiken muun!
Konseptista kustannusarvioon
Palvelun päätteeksi laskemme kustannusarvion konseptin muotoilusta ja teknisestä toteutuksesta. Autamme myös tarvittaessa rahoitushakemuksen tekemisessä.