Ihmislähtöinen digikumppanisi
Tehdään ideastasi totta
Asiakkaan tarpeet, kuten liiketoiminnallinen haaste tai uusi liikeidea, ovat aina projektiemme lähtökohta. Asiakas toimii projektissa oman toimintansa kovimpana asiantuntijana. Meidän tehtävä on siirtää tuo asiantuntijuus hyödynnettäväksi digitaalisten prosessien kehittämiseen.
Käyttäjäkokemus keskiössä
Digitaaliset palvelut on kehitettävä siten, että ne vastaavat ihmisten tarpeisiin ja tavoitteisiin.
Jokaisen palvelun tulee aina palvella hyvin sitä tehtävää, mihin se on kehitetty. Se ei kuitenkaan yksin vielä riitä. Me ymmärrämme kuinka paljon käyttäjäkokemukseen vaikuttaa palvelun helppokäyttöisyys sekä miellyttävä ja selkeä ulkoasu. Hyvä käyttökokemus sitouttaa asiakkaasi tuotteeseesi.
Missiomme
Ihminen edellä
Arvojemme ydin on ihmislähtöisyys. Meille se tarkoittaa palveluita, joita jokainen osaa ja haluaa käyttää. Ihmislähtöisyys tarkoittaa myös panostamista selkeään ja avoimeen viestintään projektin aikana. Varmistamme, että sinä asiakkaana näet ja koet mahdollisimman aikaisessa vaiheessa yhteisen kehitystyön tulokset.
Työskentely Mindhivella
Me mindhiveläiset olemme joukko monialaisia asiantuntijoita, joilta eivät ideat ja into lopu kesken. Suurin osa meistä työskentelee Mikkelin toimistolla päivittäisen naurun säestyksellä. Roolistasi riippuen meillä voi työskennellä täysin tai osittain etänä. Työkielemme on englanti, mikä mahdollistaa joukkoomme hyppäämisen ilman suomen kielen osaamista.
Dmitrii, Lead Software Engineer
Suvi, Account Manager, Service Designer