Anna Mainion hoitaa rutiinityöt ja keskity tärkeimpään
tekoälyassistentti
tekoälypohjainen chatbot
luonnollista kieltä ymmärtävä chatbot
asiakaspalvelu
Kuin puhuisit oikealle ihmiselle
Videolla näet, kuinka Mainio käy keskustelua, joka on yhtä luontevaa kuin juttelisit ihmisen kanssa. Mainio ymmärtää monimutkaisia kysymyksiä ja pystyy vastaamaan niihin johdonmukaisesti ja ymmärrettävästi, samalla pysyen sille annetussa tehtävässä ja roolissa.
Mainio voi toimia esim.
asiakaspalvelijana
teknisenä tukena
tarjouslaskijana
perehdyttäjänä
asiantuntijana
Avaa keskustelu meidän Mainion kanssa näytön oikeasta alakulmasta ja ylläty asiakaspalvelijamme kyvyistä.
Mainio tapa taklata pullonkauloja
Tuntuuko siltä, että asiakaspalvelunne ruuhkautuu, ja asiakkaat joutuvat odottamaan liian kauan vastauksia?
Mainiolla automatisoit rutiininomaiset kyselyt ja toistuvat asiakaspalvelutehtävät. Henkilöstösi voi keskittyä monimutkaisempiin ja arvokkaampiin tehtäviin, kun Mainio hoitaa rutiinityöt. Mainio voidaan myös integroida esim. CRM-järjestelmäänne luoden automaattisesti myyntitaskit keskustelujen pohjalta liidin yhteystietojen kera.
Sitooko uusien työntekijöiden perehdyttäminen liikaa resursseja, etenkin monikielisissä ympäristöissä?
Mainio voidaan opettaa myös yrityksen sisäiseen käyttöön esim. perehdytystehtäviin. Uudet työntekijät voivat kysyä Mainiolta neuvoa heidän roolistaan ja tehtävistään matalalla kynnyksellä, mikä nopeuttaa heidän kykyään toimia itsenäisesti ja tehokkaasti. Mainio puhuu luonnostaan useita kieliä, mikä poistaa kielimuureja ja tukee monikielistä työyhteisöä.
Saavatko asiakkaasi nauttia mainiosta ja henkilökohtaisesta asiakaskokemuksesta kellonajasta riippumatta?
Mainio tarjoaa asiakkaillesi yksilöllistä ja välitöntä palvelua ympäri vuorokauden. Voimme opettaa Mainiota entistä paremmin rooliinsa assistentin kanssa käytyjen keskustelujen perusteella. Näin voit parantaa asiakaskokemusta ja vahvistaa asiakasuskollisuutta.
Älykäs keskustelukumppani, joka erottuu massasta
Unohda käsikirjoitetut botit
Mainio käyttää generatiivista tekoälyä, minkä ansiosta se pystyy ymmärtämään ja tuottamaan luonnollista kieltä useilla kielillä.
Erona perinteisiin, käsikirjoitettuihin chatbotteihin, Mainio reagoi aidosti käyttäjän kieleen, mikä tekee keskusteluista sujuvampia ilman työläitä käsikirjoituksia.
Annettuun tehtävään opetettu assistentti
Mainio mukautuu kaikenkokoisten yritysten tarpeisiin ja erilaisiin käyttötarkoituksiin.
Mainio on aina räätälöity ratkaisu, joka muotoillaan vastaamaan yrityksen tarpeisiin. Käyttöönottoprojektissa hyödynnämme palvelumuotoilun menetelmiä ja määritämme yhdessä Mainion tehtävän ja roolin.
Vaivaton käyttöönotto ja ylläpito
Tarjoamme Mainion avaimet käteen -ratkaisuna, joka sisältää täyden teknisen tuen ja ylläpidon.
Me huolehdimme kaikista päivityksistä ja integraatioista sekä Mainion opettamisesta, joten voit keskittyä täysin omaan liiketoimintaasi.
Varaa aika ilmaiseen tarvekartoitukseen
Varaa kalenterista sinulle sopiva aika lyhyeen etätapaamiseen. Tapaamisessa käymme yhdessä läpi, millainen Mainio olisi teille sopiva ratkaisu.